Rabu, 8 Februari 2012

Wordless...




Kami rindu sangat pada ibu, Ciku dan Soya...
Mengapa tak bawak kami sekali..?





Untuk dua anak Nia, Milo dan Cherry - jangan menangis, sayang.....
Mama dan yang lain2, ada disini akan sentiasa
menemani dan melindungimu selalu....






23 ulasan:

  1. Assalamualaikum..
    Kak,maaf bertanya..mna nia,soya n ciku?

    BalasPadam
  2. pegi mana tu???
    jumpa doktor je??

    BalasPadam
  3. yg gambar atas tu tgh nak angkat ke? hehe

    BalasPadam
  4. ...comelnyerrrr...lucu tengok diorang...seronoknya ada baby..:)

    BalasPadam
  5. Tanpa nama, Vivilivious, & m.q - mereka pergi yang tak akan kembali lagi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. waaaaaaa aaa aa....betul ke kak!...waaaaaaa sedihnya! hukhukhuk...T_______T

      Padam
    2. Kak Kim..masih terkejut apa yang terjadi..semoga tabah dan redha apa yang terjadi..walaupun kami xtahu ape puncanya..semoga mereka tenang disana..insy'allah anak2 yg ditinggalkan tanpa ibu...akak kim dan adik2 akan terus menjaga 2 anak yg masih kecil itu..mereka memerlukan kasih sayang...*cry :(

      Padam
    3. walaupun sy baru lg ikut cite ttg nia, seriously sy sgt2 t'kejut dgn apa yg jd..sedih sgt bila tahu nia dh xde..smoga akk dan fmly tabah dan anggap la milo dgn cherry sbgai satu hadiah yg b'harga dr nia..buat milo dan cherry, masih ada ramai yg menyayangi kamu..jgn b'sedih ye sayang...

      Padam
    4. kak kim...
      diorang sakit ke?
      T_T

      Padam
  6. assalamualaikum wbt.

    nia,soya dan ciku pergi tak kembali lagi? maksud? adakah di adoptasi atau aman bertemu Illahi. tapi kenapa ye?

    sabar ye @RY.

    BalasPadam
  7. Maaf sbb xtau,sabar ye kak..
    Tp mcm mn ble jd mcm tu? diorg sakit ke?
    Tgk post2 kak yg sblm ni xda pn cite prkmbangan diorg..
    RIP Nia, soya n ciku..bersemadi lah dgn aman di sana..

    BalasPadam
  8. yelah kak kim kemana mereka?apa yg terjadi?
    sedih plak sy bc...sbb xtau apa2 perkembangan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betol tu..tiba2..rase baru tgk entry diorang main2 kat lmn rumah

      Padam
  9. akak kim..apa terjadi ni..x faham?blh akak citerkan kejadiannya

    BalasPadam
  10. YER KAk kim, sy terkejut n tak tertahan sayu pilu. Nape tiba2? Sedih kak. Pilu sepilu nyer. Auntie syg kamu semua. Semoga kamu aman di sana syg nia n anaknya.

    BalasPadam
  11. huhu akak..nape kak..mana nia dan anak die..apa2hal pun..smua mereka dibawah lindungan Allah.

    BalasPadam
  12. Saya pun tertanya-tanya apa jadi pada nia.. kalau si baby yg tak ada, faham la sy sbb baby memang susah utk dijaga, senang sakit lepas tu mati..

    BalasPadam
  13. Sedihnya. Harap kak kim tabah. Harap anak2nya kuat :-(

    BalasPadam
  14. Sedih kami mendengar berita ni. Harap Kak Kim dapat kongsi cerita apa yg terjadi....:o((

    LOL,
    Mika+Yong

    BalasPadam
  15. Mungkin kak kim belum sedia nak bercerita tentang nia dan baby. Harap satu hari nanti kami semua akan dapat tahu cerita sebenar......

    BalasPadam