Rabu, 29 Februari 2012

Alhamdulillah, dah selesai....


Alhamdulillah, abg Madan Jr dah selamat bersunat. Majlis khatannya berlansung dirumah kak Kim sendiri. Kebetulan Vet tu cuti. So, dia volunteer nak datang rumah dan buat dirumah kak Kim. Yg penting kucing tu sehat dan ikut segala prosuder yg diarahkan.

Hencemkan, Vet tu.. "Saya suker rumah setingkat, kak.
Senang anak2 saya nak belari...
Ooooo .. dah ada family rupanya kamu...".

" Akak, kucing akak ni ballnya ada sebijik jer.
Kucing ni kira abnomal tp kes ni normal..
Alahai, sama macam abg Madan yg dulu.
Ballnya pun ada sebijik jugak..

Madan masih angau...

Sejam Madan dah mula sedar dan aktif. Ngamuk nak keluar cage.
Habih makanannya ditumpahkannya.


"..Rendang tak berbuah.... he, he...
Janganlah marah MJ..."





17 ulasan:

  1. Alhamdulillah... semoga Madan Jr akan cepat sihat ya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. semogo madan jr bahagia disana.Thanks k.kim jaga madan jr

      Padam
  2. hehehe selamat bersunat yer...hehehe duk elok2..ti karang terkepit balik hihi

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah..selamat semuanya.

    Selamat menjalani kehidupan baru bersama tuan baru dan kawan-kawan baru ye Abg Madan Jr

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. alhamdulillah, amin. kak kim kena buat doa selamat neh. alah buat pulut kuning pon boleh...hehehe

      Padam
  5. wah..hebat..buat kt rumah jer.. nak sunat gak la anak2 bulus saya.tgu lepas majlis

    BalasPadam
  6. Madan Jr ni mmg pengubat rindu kat Abg Madan la

    BalasPadam
  7. Semoga cepat sembuh yer sayang mj:-) sopan jer duduk nyer

    BalasPadam
  8. alhamdulillah. semuanya telah selamat

    BalasPadam
  9. Err....tak kena pakai kain pelikat gantung ke si MJ ni? purrr....meow!

    BalasPadam
  10. MJ jangan lasak sangat tau..nanti bentan pulak...hehehe

    BalasPadam
  11. semoga cepat sembuh ...

    BalasPadam
  12. dengan ini dinobatkan abg MJ sebagai ketua yg baru...hehehehe

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah.... jgn lupa jaga pantang ye

    BalasPadam
  14. MJ..leh geder2 kenduri abeh pantang ngan abang omei tau...perhhh abang omei tuh..xmenahan..hakhakhak :D

    BalasPadam
  15. eh....madan JR ni kuning dia jelas sket kan. tapi ensem tetap sama.

    apa pun rindu kat abg madan

    BalasPadam