Sabtu, 3 September 2011

My baju raya....


Nia : Merah, cepattt ! ada baju raya tok kita...
Kita punya dot2 kuning..

Merah : Kite punya baby blue

Merah : Yang Ijo ini, abg Madan punya.
Dah buruk,kan. Sbb belum raya lagi dia pakai..

Nia : Dahlah tu, gambar kepala gajah..
sesuai sgt dgn abg Madan he..he..he...

Sysshh...syssh..., abg Madan datang..

Ini baju engko yer, Merah..? Santekk..
Tapi sorilah, aku dah terlap tangan... he, he, he..

Sekarang ini, tiga2 ini baju aku....
Korang boleh tengok, jer..ha..ha..ha..

Merah : Ko punya pasallah, Nia.
Baju aku jadi lap tangan dia...

Nia : Alah, sorilah Merah..
Merah : Sori ? ...Sori naik lorilah...

Sayang my elephant.....

Ramadhan !!!!.
Cepat tengok rendang kat dapur tu..
Kang hangus, mama suh masak semula..

Mama ni, asyik suh abg Madan, jer...
Sampai nak cari kutu pun tak sempat...






14 ulasan:

  1. comel diorg berbaju raya..next time bj kurug n melayu la plak bg diorg pakai

    BalasPadam
  2. saye suke la gmbr abg madan yg pakei baju ijo nih!!!!!!!

    BalasPadam
  3. sweetnya.

    abang Madan..tetap ko membuli adik2 ye

    BalasPadam
  4. Sib baik abang madan x rebut baju mama sekali... hehehehe nakal eh...

    BalasPadam
  5. OMG! Abang Madanku! Dah jadi rockers ke? purr...meow!

    BalasPadam
  6. comel je nengok Baby Merah tu... kiutt~~
    cair je ati nengok Abg Madan.... pergh!
    ayu nye Kakak Nia berbaju dot dot... phewittt~!

    BalasPadam
  7. abg madan tuh memang tetap macho...pakai le baju kaler apa sekalipun...:p

    BalasPadam
  8. Memang comel baju2 raya kamu semua. Mika x de baju raya la....x suka pakai baju..he..he Abg Madan makan rendang tu jagn sampai baju comot tau...

    LOl,
    Mika+Yong

    BalasPadam
  9. hihihi...selamat hari raya semua

    BalasPadam
  10. hehe...

    kemain memasing ada baju raya yerk :D

    BalasPadam