Khamis, 15 September 2011

Abang Medanku....


Abg Madan utang apa dgn Sally tu.?

Maner ada abg Madan utang dgn dia...

Habih tu....?

Alah... mama, masa tengah hangat bercinta,
semuanya tak kisah. I belanja You.
Semua I belanja you... I tak kisah pun....
Tp bila dah putus cinta..., semuanya nak dikisah.
Yg I belanja you... semuanya dah tukar... you utang I....

Biasalah abg Madan,
masa bercinta.. kentut pun bau wangi...

Bila dah putus cinta, perfume Paris bau parit

Sally dah tukar Silly

Abg Madan tukar abg Medan... hik, hik..

Kang kena budak 2 ekor ni...





15 ulasan:

  1. ahahahaha rilek r abg madan

    takan frust kot...bunga bukan sekuntum ahaks

    BalasPadam
  2. ehehe..Medan pun Medan laa..;)

    BalasPadam
  3. hahaha..abg madan putus cinta ke...Kuya kan ada...(ni Kuya yang menyampuk!)

    BalasPadam
  4. hikhikhik rilex k abg madan....

    BalasPadam
  5. ala putus cinta je Medan...Misty lak raya 2 kmatian wife baru. hukhuk

    BalasPadam
  6. haha~ comeyy abg Medan di sebalik bekas² kuih raye ituu... ;))

    BalasPadam
  7. cian abg Madan..ensem2 pun kena tgl..

    BalasPadam
  8. ahahaha... cian abg madan. kene buli ngan adik2 yer... ahahahaha

    BalasPadam
  9. alololooo.. ptus cinta ye abg madan..
    xpe.. abg madan encem. ramai aweks nak

    BalasPadam
  10. kot ye pun frust putus cinta tu tak yah la di junjung cup biskut raya tu... >_<

    BalasPadam
  11. Abang Madan bagitau Angelina berapa hutang dengan si Sally tu. Setakat 7kg Blackwood tu takde hal lah, kita tolong langsaikan. Nak? purrr....meow!

    BalasPadam
  12. sabar abg madan..sabar yer..hihihi

    BalasPadam
  13. abg madan ensem kan. ape ada hal. relak laaa.

    BalasPadam
  14. ala abg madan
    1 pergi
    saploh mari ohhh

    BalasPadam