Sabtu, 10 September 2011

Luka lama berdarah semula...



Merah, raya hari tu korang pegi maner..?

Pegi banyak rumah.
Rumah kakak Sally pun kitaorang pegi

Kakak Sally?.
Dia ada tanya abg Madan, tak?

Ada.

Dia tanya aper..?

Dia tanya, utang bila nak bayar..?

Baru nak sejuk hati, dah panas semula...





17 ulasan:

  1. byk abg madan dpt duit raya blh la byr utang kak sally

    BalasPadam
  2. utang pe abg Madan? utang ati n perasaan ke? hik hik~

    comel la merah tu... kiut cgt... hihi~

    BalasPadam
  3. kikiki...merah..comelnye die...

    BalasPadam
  4. ape masalah abang Madan dgn kak Sallay tu???

    BalasPadam
  5. salam rosma ..
    aby suka tengok gambo yg mula tu ..
    klu kt umah aby ada situasi mcm tu,
    yg kena renung tu memang nak kena terkam la ...

    BalasPadam
  6. a.madan br je nk kenang memori lama..sabar ye a.madan

    BalasPadam
  7. suke pic no.3...abg madan dgn gaya gelenya..hihi

    BalasPadam
  8. sudahlah abg madan. terima lah kamu dgn sally takde jodoh. tapi kalau pun takde jodoh, jgn la wat2 lupa utang kamu ngan dia. kang jd mcm kes abby abadi ngan norman hakim lak

    BalasPadam
  9. abg madan ni kan..byk kenangan ler tuh...hhihhi

    BalasPadam
  10. Abang Madan,
    Udah-udahlah ngan si Sally tu. Angelina kan ada? Berapa banyak hutang ngan Sally tu? Kita boleh tolong bayar. purrr...meow!

    BalasPadam
  11. Alololo banyak nye sampul duit raya abg madan? Nomi nak satu boleh? huk huk huk

    BalasPadam
  12. wow..byk abg madan dpt duit raya...jom kita share...eh bg madan..ape nyer yang luka lama tu?

    BalasPadam
  13. marah jer muka si merah...hahahaha...

    BalasPadam
  14. hahahahaha....


    hooo abg madan nak lari dr byr hutang yer :D

    BalasPadam
  15. itulah..abg madan pandai..dah berhutang x nak bayar..hahahhaha

    BalasPadam