Isnin, 23 Mei 2011

Please, Mama...


Mama, tengoklah buaian tempat kami berjemur ini,
dah koyak2...

Itu bukan buaian. Itu tutup tempat mama gantung bunga.
Korang yg buat dia jadi buaian.


Alah Mama, bentulkanlah..

Abang Madan tu, berat sangat... Ikan tongkol
Nia dengan Merah, ikan bilis jer..

Tengok ini, kepala Nia dah tesangkut kat besi..
Mama tak kesian, ker...

Tengok ini lak. Dah berlipat badan kami.
Dah rupa janin dalam kandungan ..

Betulkanlah, yer mama..

Kesian kat kami, sakit badan kena kat besi2..

Mama, please...

Insya Allah, akan difikirkan...





12 ulasan:

  1. comel tul.....kidnap kang....

    BalasPadam
  2. sweet sgt...yg jd pelakon nya comel..yg tukang cerita pn kreatif... teruskan2... syok singgah sini... =D

    BalasPadam
  3. mak aii... kreatif tul bebudak ni ek kak kim... kat situ pun leh jd buaian... siap mintak tlg betulkan lg tu bila dah koyak2... hihi~ bijak.. bijak.. =D

    BalasPadam
  4. budak2 nie nakal betul...

    BalasPadam
  5. cute n noty kan..akak kn cpt2 btlkan...hihi

    BalasPadam
  6. hahahahaha...

    sama la kak abis benbarang kat rumah ni jahanam, redho jelah huhuu

    BalasPadam
  7. olololo Nia memujuk Mama ye..comel je

    BalasPadam
  8. mereka ni asal boleh aja men"jahnam"kan harta benda kita kan.

    BalasPadam
  9. kasik alamat bleh? nak kidnapp!! hahhhaaha larikkkk :P

    BalasPadam
  10. adorable sgguh dorg ni...geramnya.....bape ekor kucing sume akak ada? mcm bnyk je

    BalasPadam