Khamis, 15 Disember 2011

Chiku & Milo...



Milo : Iku, cuba ko tengok, emak kita tidor.
Bedengkur, kuatkan...

Chiku : Ha'ahkan.
Tengok tu, sampai begoyang taik idung dia. Hik..hik..

Chiku : Pastu nanti, dia pusing. Buat gaya camni pulak.
Gaya, nak nyanyi lagu 60an
" bila.... larut malam. Tara kuceh, kuceh..."

Milo : Hik.. hik.., goyang2 sikit bontot dia, kan...

Milo : Pastu gaya kuak lentang...

Chiku : Betol2.. Give me five. Hik, hik...

HOI, BEBUDAK.. !!!
KECIK2 LAGI DAH PANDAI NGATA ORG TUA, YER.
KANG, AKU SEKEH SEKOR2
BARU TAU..!!!!

Chiku : Suara sapa tu...?

Milo : Orang kata tulah suara Abg Madan...

Chiku : Kita tatotlah...
Nak nyorok maner ni.....





14 ulasan:

  1. tecit2 lagi dah pandai ngate ye. Sekeh je budak2 tu tok wan Madan :P

    BalasPadam
  2. hehehe.. tak bek mengata mak, tak masuk syurga tau! hahaha

    BalasPadam
  3. adeh.... garang tp berkesan. ;)

    BalasPadam
  4. dr yg besor sampai yg kecik, sume takot gn madan! adeh~~~

    BalasPadam
  5. nyuruk bawak ketiak Cik Marie tu..ekeke

    BalasPadam
  6. Adoi! Lawaklah budak2 kecik ni. purrr....meow!

    BalasPadam
  7. Amboii...abg madan awal² lagi dah sound bebudak ni yer..hehehe..^^'

    BalasPadam
  8. hehehe...x lama lg ader la kwn brgusti abg.madan yer...

    BalasPadam
  9. comeynya Chiku ngan Milo gerammmm tgk!!

    hey abg madan sore cam gergasi taw..tanjat kita :D

    BalasPadam
  10. Aduhai.......geramnya! Yang lagi dua mane? Urghhhh tak sabar nak tengok mr & mrs white pulak.··

    BalasPadam
  11. abang madan mula tunjuk kuasa veto..ngn budak2 nk marah

    BalasPadam
  12. uncle madan sudah bersuara...hakhakhak

    BalasPadam