Sabtu, 29 Oktober 2011

Oh, My God.....


Nia, ko peknen, yer...?

So, what...?

Erk eleh..... .. Bila lak makcik ni, tukar jadi mat saleh..

Habaq mai, jantan mana yg buat,
Biaq, cheq seligi batang idung dia...

La..Abg Madan orang Kedah ka..?
Ingatkan org bunian...

Ko jangan cari pasal dgn aku, Snow
Kang kulipat2 ko , baru tahu..


Alah, abg Madan dgn budak kecik pun gaduh,

Kecik ker, besar ker...
membujur lalu, melintang patah
Sapa sajer menentang aku, adalah musuh aku !!


Nia, cepat bagi tau ..!!!

Bagi tau aper...?

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
V

Bagi tau bila ko nak gi sepital,
biar aku tolong hantar, kan....


Oh, My God.....






23 ulasan:

  1. hahaha! lawak lah abg madan ni! kunun2 nak seligi, tapi gentleman jugak.. :p

    BalasPadam
  2. hahaha abg madan mmg gentleman...bgs la...:)

    BalasPadam
  3. Ish...Bang Madan ni apalah...mana ada kucing beranak kat sepital? Pakai bidan kampung je, beranak kat rumah. purrr....meow!

    BalasPadam
  4. awwwww tak sabar nak jadik Ayah ye. tunggu la sampai awal December ni

    BalasPadam
  5. ekeke..lepas ni kita panggil ayah madan laa walau anak angkat..hik2

    BalasPadam
  6. hik hik hik..abg madan ni nampak jer samseng tapi dalam hati ada taman...

    BalasPadam
  7. salam perkenalan, datang dari blog sunahsakura!

    comel2nya kucing2 ni...mesti peminat kucing ni kan?

    BalasPadam
  8. Bismillahirrahmanirrahim.

    gangster2 abang madan, perihatin gak dia kat nia ek. cayalah abang madan.

    BalasPadam
  9. salam rosma ..
    bakal nak bertambah anggota la yer ..

    BalasPadam
  10. Waaaaaaaa... abg madan muka dah ganster kampung dusun tapi hati sentimental jugak rupanya hihihi

    BalasPadam
  11. abg madannnnn...

    windunyer..nk polokkk...huhuhu
    x lama lg nk jadik ayah dh...x sabar tgok anak abg madan :D

    BalasPadam
  12. Hi Abd Madan,

    Walaupun berkarakter gangster tapi hatimu mulia ....he...he...Anyway....Abg Madan ni funny la!...Yong sampai guling2 ketawa!

    LOL,
    Mika+Yong

    BalasPadam
  13. bukak 17 kali pun blog ni, tetap suka gila tengok muka Abg Madan.. selenge je.. hahaha

    BalasPadam
  14. bagus!Abang madan memang suke tolong menolong...^^'

    Psstt abang madan, biler nak hantOr cindy plak gi spital?^^'

    BalasPadam
  15. hahahaha..comel la abg madan nih..

    BalasPadam
  16. Baiknyer abg madan.. nak tolong antar pi spital!

    BalasPadam
  17. amboi..abang madan kemain nk seligi idung orang..idung sendirik pun bercakau balau...hahahahahha...*omei gelak guling2

    BalasPadam
  18. abg Madan ni, buat terkejut Nia saja tu

    BoBo Salem
    Meow Meow Family

    BalasPadam
  19. kecian sayang shomey2, abg madan xanta die g spital pun...

    BalasPadam