Rabu, 5 Oktober 2011

FOREVER.....



Merah, ko ini apa masalah?
Orang hari rabu jer wordless...
engko ini sepanjang2nya wordless..
Tak pernah aku dengar suara...

Abg Madan ni, tak baik tau cakap camtu kat Merah.
Merah tukan istimewa,
Mmg dah di lahirkan tanpa suara.

Ohhhh, iyer ker.... sian adikku Merah..
Forever wordless....

Walaupun Merah wordless,
Walaupun Merah tak secergas kucing2 lain.
Walaupun Merah jalan telen2,
Orang ke kiri, Merah ke kanan
Mama tetap sayang Merah,
Lebih dari yang Merah tahu...






15 ulasan:

  1. aunty meoww pon syg Merah muahhh!!!

    BalasPadam
  2. sayang merah, sayang madan, sayang semua kucing2 kat dunia ni.

    BalasPadam
  3. touching la ery baca...ayat last tu..
    ...betul...apa2pun semua syg merah...nak muahhh jugak la...:)

    BalasPadam
  4. kak mok Betty ngan adik2 dia pon syg Merah..muah22..

    BalasPadam
  5. Merah comel... hati siapa tak sayang tengok secomel ini

    BalasPadam
  6. alahai..sayang Merah juga..:)

    BalasPadam
  7. Abg Madan terlupa kot..hehe..

    BalasPadam
  8. la..ye ker? aunty tak tau Merah tu istimewa...sayang kat Merah..muahhhs

    BalasPadam
  9. iah abg Madan ni, jaga la sket hati adik tu... :p

    BalasPadam
  10. Apalah Abang Madan ni...nak usik tu agak-agaklah sikit. purrr...meow!

    BalasPadam
  11. aunty Marie ingatkan Merah istimewa tang situ je tp tak bersuara gak :(

    xpe Merah...aunty pun sayang Merah

    BalasPadam
  12. hehehe...diam itu tajam kan Merah.

    BalasPadam
  13. sayang merah sangat2...
    muahhh

    BalasPadam
  14. merah, unty dtg melawat lg, wiwi kirim salam kata mekasih sbb dtg melawat hihi

    BalasPadam
  15. saya mau nangis baca entri ni... T_T

    BalasPadam