Isnin, 10 Oktober 2011

Nak jadi aper...?


Nia, kalau ko bukan kucing, ko nak jadi apa?

Nak jadi burung.. boleh terbang seantaro alam....
Boleh jumpa Batman ker, Superman ker...

Superstore ker, ...he..he..he.
Kelakor.. nak temuntah aku, Nia..
Engko Merah?

Nak jadi ikanlah... boleh berenang sampai ke laut,
boleh jumpa a Little Mermaid

Betul2. Tengok gaya engko tupun dah
macam rupa ikan keli...

Abg Madan nak jadi apa?
Gelak kan orang jer pandai...
Superman, Ultraman, Spiderman, ker Doremon?

Ko cakap baik2 sikit, Nia
Aku ada wawasan.
Takdernya nak berangan yg bukan2 cam korang.

Em.. cepatlah cakap nak jadi apa...?
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
V

Nak jadi ayah.....


Ha..ha..Jom kita gelak kan abang Madan ramai2....






17 ulasan:

  1. Wakakakakak!!! Ayah pin ko abg madan..

    BalasPadam
  2. hahahha gelak kan abg madan..hikhik

    BalasPadam
  3. tingginya cita2 abang madan! hihi

    BalasPadam
  4. nk jd ayah kena kawen dulu abg madan. cepat suruh mama carikkan bini sorang eh sekor. ;)

    BalasPadam
  5. abg madan boleh kawen ke?
    bukan dh tooooootttt ke? huhuhu

    BalasPadam
  6. kalau mama lom ehem ehemkan abang Madan, why not? tu barulah cita2 bukan angan2 kan kan.

    BalasPadam
  7. besarnya cita-cita diaa.. mulia sungguh kan abg madan.. heheheheheheh..

    BalasPadam
  8. waaa..bagusnye Abg Madan ni..salute la..

    BalasPadam
  9. Memang berwawasan tol la abg madan ni...kalo jd menantu mama tatami nak tak?..hehehe

    BalasPadam
  10. agosnyee abang adan....kikikiki

    BalasPadam
  11. kah..kah..kah...

    mintak mahapp la abg madan nmpknya cita-cita abg madan tu tak kesampaian hehehe

    BalasPadam
  12. jadik ayah angkat Minchus leh la

    BalasPadam
  13. errr...abang madan ni masih 'jantan sejati' ke? hahahaha...

    BalasPadam
  14. jadi ayah angkat bebudak longkang nak tak Abg Madan? ;)

    BalasPadam
  15. hahahahahha...niat paling suci..bagus abang madan..mmg berwawasan..lap u!! *clap clap clap

    BalasPadam
  16. bagus a.madan..nnti jadi ayah mithali

    BalasPadam