Ahad, 24 Julai 2011

Kimmy vs Koppy..

Kata orang, kelapa setandan tak semuanya menjadi, kalau menjadi pun tak semuanya sama. Ada yang lonjong, ada yg bulat, ada yg besar, ada yg kecik bak lirik dlm sebuah nasyid ( tak henggat plk nama lagunyer..) " berbagai bentuk, rupa dan sifatnya....". Camtulah, prihal dua anak yatim ini...Kimmy dan Koppy. Mempunyai sikap yg cukup berbeza dan bertentangan...

Koppy lebih independent dan mature sikit. Dia tak suker kacau orang. Dia buat hal dia sendiri. Koppy juga dah tak nenen lagi kat Unty lagi. Dia layan air dan makanan biasa jer..

Berbeza dgn Kimmy, nasi telan, beskut makan,air minum tapi tetap nak nenen jugak. Malah dia yg lebih2...Dia juga suker ngacau orang lain

1 - Ngacau orang lain makan
" Abg Merah makan, tak baca Bismillah yer....."

2 - Ngacau anak2 Unty...
" Alah.. usik sikit dah tergolek.."

" Pat-pat, nyer-nyer,
Sapa cepat dia punya..."

Ngacau kucing lain sedang berehat..

3 - Ngacau orang tidorKoppy tidor sendirian...

Kimmy pulak suker menyempit kat orang
Nia : Kang bejangkit lak kutu dia kat aku...
Kimmy : Maner ada kutulah... follower jer de..

Nia : Menyampah tol aku budak ni...
Kimmy : Eee.. nenen dia takderlah...

Kimmy :Nampak tak muker orang kat sebelah saya ni,
Muker dia tak cantik, kan. Pastukan....

Mama : Kimmy ! tak baik cakap camtu.
abang Merah tu tak sehat, tau...

Alah Mama, itu pun nak marah..
Oklah, Kimmy tidor ni..
Selamat malam semua....




6 ulasan:

  1. muker pon dah tau muker daak nakai ni! ahahah

    BalasPadam
  2. Kimmy,
    Nakal ye awak? Macam saya.... har har har *evil laughs*

    BalasPadam
  3. hehe nakal si Kimmy ni yer...

    ciannya abg Merah, demam ke?

    BalasPadam