Khamis, 28 Julai 2011

Animal Not Allowed ...


Cik... saya nak beli tiket tengok bola.
Saya nak tiket depan sekali,
Kat tempat duduk pemain tu.....

Abang Madan tak puas hati,,!
Kata animal not allowed..
Tu... anjing polis tu boleh masuk...!



23 ulasan:

  1. Abang madan tak bawak duit, opkos la not allowed ;)

    BalasPadam
  2. hhahhah.abg madan ada ekor,,nantie kalo tak puas atie jerk,,abis penyokog singapore abg madan libass kipasss,

    BalasPadam
  3. hehe...kesian abg madan..

    ^___^

    BalasPadam
  4. alolololo.. sian abg madan.. err... cakap la.. i'm the mascot.. i'm allowed

    BalasPadam
  5. abg madan muka garang.. takut abg madan kejar bola jer.. org lain pulak kena kejar abg madan nanti. tu yg x blh masuk. :D

    BalasPadam
  6. abg madan rilex2 k...hihihi..
    tian dia...

    BalasPadam
  7. hehe... chillex la abg madan...
    x lama lg dah nak masuk bln abg madan da tu...
    kene byk² bsabo... hehe~

    BalasPadam
  8. ala abg madan tgk kat tb jelah..lagi best taw hikhik

    BalasPadam
  9. abang madan nie suke wat lawak...=))

    BalasPadam
  10. abg madan obesiti..

    BalasPadam
  11. apsal diorg tak bagi abg madan masuk ni???
    abg madan kan referee..!!!

    BalasPadam
  12. tergamak dorang buat abang madan macam tu. dorang tak tau ke abg madan ni kuat. karate kang....

    BalasPadam
  13. alaaa..comelnye abg madan..bila tengok gambar abg madan masa dulu, tak sangka boleh comel mcm ni..mmuahhhhh!

    BalasPadam
  14. hehee jgn patah hati abg madan.. usaha lagi.. ce try mtk keje jd kucing polis.. :P

    BalasPadam
  15. haha kelakorla baca ..kak kim n abg madan memang best

    BalasPadam
  16. iade xpenah putus la k.kim ni...jatuh cinta kt madan!

    BalasPadam
  17. alololo siannya abg madan takle tengok bola kat stadium..

    takpela.. tengok kat rumah je

    BalasPadam
  18. klakor la ko ni madan..gigit tinge kang...hahhaah

    BalasPadam
  19. sian madan madan.....
    takpelah madan, layan kt tv jelah. dapat makan makan, golek golek.....
    pastu esoknya mintak MC.

    BalasPadam
  20. Yelah....Abang Madan kan mascot Harimau Malaya! Tak patutlah tak boleh masuk. har har har *evil laughs*

    BalasPadam
  21. xyah la tgok kt stadium abg madan, kene pijak kang sesia jer...hehehe

    BalasPadam
  22. sian a.madan..kene tgk kat umah jelah

    BalasPadam