Khamis, 21 Julai 2011

Bertemu dan berkenalan...

Sebelum ini Unty dan anak2 nya tinggal dirumah kosong sebelah rumah kak Kim. Cuma waktu makan saja Unty datang. Tapi semalam, Unty bawa anaknya jalan2 rumah kak Kim.

Unty : Anak2 semua, masuk rumah orang
mesti sopan, beratur.
Jangan seperti kambing lepas kandang,
Jadilah seperti itik pulang petang..


Unty : Niki, Nini dan Niko, mummy perkenalkan
abang kamu - abang Kimmy


Nini : Iya ker abang kita. Apsal kaler dia lain, jer...?
Niki : Abang angkat, kot...
Niko: Syssshhh.... cakap pelan2lah.
Nanti mummy dengar marah....


Niko : Tatotnya caye. Besornya badan abg Kimmy,
macam buaya tengah nenen, jer...

Unty : Oklah, mummy letak abg Kimmy kat ujung sekali...

Kimmy : Burppp...... kinyang sudah..
Niko : Tak senonoh betul,

Dahlah menumpang emak kita...






19 ulasan:

  1. hik hik... mcm buaya tgh nenen katanye... hehe~

    kak Kim, Unty tu lbh kurg rupa mcm Aunty, mummy kpd dak tecit baru kat umah Shaz ni la... kaler dak tecit ni pun sama mcm anak² Unty tu...

    BalasPadam
  2. alahai Kimmy...sungguh la baik perangai :)

    BalasPadam
  3. Hish kimmy! Dah besar gajah nenen lagi. Malulah. har har har *evil laughs*

    BalasPadam
  4. kimmy...ko buat sempit jer..hehehe..koppy mana?

    BalasPadam
  5. ehehe..mcm bebudak blkg ni..

    BalasPadam
  6. AHAH masih nak nenen yer..comel lah!!

    BalasPadam
  7. baik ati tol si emaknye...xkire besar kecik, semua syg..semua dberi susu

    BalasPadam
  8. hakhakhak lawak la dialog nih..dah kenyang melampau abg angkat tuh..:D

    BalasPadam
  9. comey anak2 unty...murah rezeki dorang anak beranak..aminnn

    BalasPadam
  10. terkekeh2 DC gelak! make my furr-iday feels good!

    BalasPadam
  11. aloh comelnya...abg angkat tuuu

    BalasPadam
  12. ahahahah sabo jelah...

    eh Kimmy kamu dah besar lah, malu kat adik-adik tu :D

    BalasPadam
  13. comeyny dak2 kecik tu..tp kimmy tu mmg lawa kale die.. comel lak tu..

    BalasPadam
  14. baiknye unty.....anak2 die pon boleh berkawan dengan dak besar tak tau malu tuh...hikhik....

    BalasPadam
  15. salam rosma,
    kena bagi makanan yg baik2 utk unty tu sbb dia perlukan utk supplement susu dia ..

    kt umah aby pun satu ibu tengah bagi susu kt 5 org anak dia ..

    BalasPadam
  16. eeiii tak malu... abg kimmy dah beco isap nenen lagi...hahaha

    BalasPadam
  17. kelakorrrrrrr...suke baca..gelak sorang sorang

    BalasPadam