Sabtu, 4 September 2010

Tetamu Ciputz..

Kucing aku 3 ekor. Tapi kucing yg mendatang pulak bbrp ekor. Lagi-lagi sekarang ini Ciputz sibuk outstation, makin seronoklah mereka berkunjung. Klw Ciputz ada kat rumah, memang susahlah korang nak enter. Tapi klw kucing menine, Ciputz senyum ajer terima kedatangan mereka ini. Gatal betul kucing jantan sekor ini...

Tolong kami, bantu kami...

Ini pulak namanya karat the mengarat. Korang tengoklah sendiri - corak, warna dan rupa dia. Sbb tu kami panggil dia karat. Inipun kucing illegal tp mcm dah bermastautin kat rumah aku. Makan, tidur sampai beranakpun kat rumah aku. Kesian kat dia, dah dihalau keluar dr rumah tuan dia, kenapa? aku pun tak ambil tahu..so, pandai2lah ko bawak diri kat rumah aku ni,yer..Ko jgn buat sepah, buat kotor cukup..Pagi2, gelap lagi aku dah pegi keje, petang nanti baru balik..faham-faham ajerlah ya karat... ponet..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan