Ahad, 5 September 2010

Anugerah Ramadhan..

Sori this page is under construction. Tak sempat nak tulis lagi...sibuk raya.. Apapun ini tentang kucing jalanan yang aku baru jumpa 5 hari sebelum raya. Nama dia Ramadhan sempena jumpa dia bln ramadhan... tengok2lah gambar dulu, ya... Rasanya gambar-gambar inipun dah boleh menceritakan sebahagiannya..





   


 


Di bawah ni, gambar2 Ramadhan selepas tiga hari dirumahku... ok,kan...dah hensem cikit..






                    

5 ulasan:

  1. alahamdulillah, Ramadhan skrng dah hensem, semoga Allah SWT menganugerahkan awak dgn segala limpah rezeki dan rahmatnye....Amin....

    BalasPadam
  2. Nangis baca cerita yang ni... Sampai hati orang buat camtu kat makhluk kecik yang tak leh nak lawan balik kan...

    BalasPadam
  3. sekarang abg madan dah kacak :)

    BalasPadam
  4. hepi besday abg madan...kedatangan ramadhan..teringat abg madan yang ensem nie..gagah perkasa gagah bergaya...;)

    BalasPadam
  5. akak..takde keje..tengok post-post akak yang lame..camnie rupe ramadhan mase mula-mula jumpe.. =)

    BalasPadam