Selasa, 16 Ogos 2011

Si Baju Hijau...


Abang Madan di studio ambik gambar untuk satu contest;


Tukang gambar :Abg Malan, Nyangan mongkok...arr
Posture kena jaga. Dada kasi bukak.
Tu muncung kasi kembang cikit.
Idung jangan kembang..arr

Abg Madan : Kang kena pulak tukang gambar ni..

Inilah hasil gambarnya......

Apa kata juri ----->; Tak cantekkkk. Muker org tua..

Abg Madan : Buat malu jer....juri kata,
cam muker org tua sakit...

Mama : Oklah, kita ambik gambar sekali lagi

Apa kata juri ----->; Muker cam nak makan orang. Tak sweet lansung. Rejecttt!!

Dah! abg Madan takmo ambik gambar lagi.
Apa juri tu ingat, muker dia hensem sangat ker..
Kata abg Madan macam2

Abg Madan nak balikkkk...

Mama : Sabarlah... kali ni last kopek
Abg Madan buat muker paling hensem,
paling dramatik, palingg....

Abg Madan : Oklah....

Tarik nafasssss..... jangan lepasss....

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
V



Apa kata juri.........??????






34 ulasan:

  1. hak3..gambar yang last tu memang gambar tahan nafas...muke terpaksa jer tuh...ekekekeke..^^'

    BalasPadam
  2. abg madan!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nak gegetttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. wakakakak!! abg madan.. abg madan.. muka terpaksa je seme.. hehehehe

    BalasPadam
  4. wahhh... gamba paspot.... terbaeeekkkk!!! =D

    BalasPadam
  5. yang penting..mama tatami tetap terpesona tgk abg madan..cium skit..muahhhs..ahaks ahaks

    BalasPadam
  6. waaaaaa abg madan handsomeeeeeee woooooo..........

    abg abg ailebiu...nak sign!!!

    :D

    BalasPadam
  7. omg...hensemnya Abg Madan

    BalasPadam
  8. FEEWWWIIITTTT!!!!!!! HENSEM!! fotogenic la madan.. i like!! :))

    BalasPadam
  9. Macam gambor pasport la abg madan yang last sekali tu!! Nak bikin kad pengenalan ke???

    BalasPadam
  10. fuyooooooo..... macho bro. bila kite nak bergambar bersama2 ni. i nak glamer cam u gak...

    BalasPadam
  11. misai mu menjadi pujaan hatiku....

    BalasPadam
  12. hahah comelnya pakai baju warna hijau hehehe

    ademncats.com

    BalasPadam
  13. weeewittttt encemnyerrrrr.....nk otograph jugakkk abg madannn!!!:)

    BalasPadam
  14. Bismillah.

    ahaaaa...ini baru ada cara. ensemnya dia.

    BalasPadam
  15. hahaha..gmba last tu mcm gambar pasport polis pencen =P

    BalasPadam
  16. Abang Madan,
    Pasal apa mula-mula tu pakai baju terbalik? Rasanya kalau pakai baju pink lagi comey.... purrr *giggles*

    BalasPadam
  17. boleh buat gambar paspot dah yang last skali tuuu

    BalasPadam
  18. waahhhhh...comey nye c baju hijau..hihihhi..

    BalasPadam
  19. hehehe...abg.madan macho la....wewwwwiiit.....

    BalasPadam
  20. Macho & hensem!

    LOL,
    Mika+Yong

    BalasPadam
  21. gmbr laz memg purrfect...pling ensem di asia tenggara...i like!!

    BalasPadam
  22. gambar no 1 sangat tak leh blah.ekekeke

    BalasPadam
  23. alamak..boleh jatuh ati kat abg madan..hensem...rasa pi peluk-peluk!abg madan punya muka memang nampak mcm bersungguh2 ambik gambar..hahaha..

    BalasPadam
  24. hahahha...abg madannnnn
    baju hijau sapa abg madan rembattt tuee???
    sangatlah bergaya...kalo ada spek mata lagiee ummphhh!

    BalasPadam
  25. bahahahahaahahhahahahahahahahahahah
    wakakakkaakkakakakakakakakakakakakakkakakaka...
    tergelak kuat pulak kt office ni kak kim...

    BalasPadam
  26. Abg Madan..!ensem..t'goda i.. =)

    BalasPadam
  27. cute seyh..hensem abg madan..

    BalasPadam
  28. abg madan ensem,

    tlg bgtau mama kamu beliau telah ditag yer ;)

    http://meowwmania.blogspot.com/2011/08/sudah-2-tahun-d.html

    BalasPadam
  29. hahahaa...abg madan tarik napas jgn lepas2..lepas kt bawah..hehehehe

    BalasPadam
  30. heart melting!! *pengsan*

    jum la gi sarawak...sye nak cium2 abg..
    jum kite couple madan!!

    BalasPadam
  31. ni muka nak nyanyi lagu negaraku ni .

    takde feeling btul abg madan ni AHAHA

    BalasPadam
  32. macam gaya penyampai berita TV pun ada gak...tapi memang macho!!! :)

    BalasPadam
  33. ensem lah abang madan.. ;)

    BalasPadam