Selasa, 21 Jun 2011

Putera dan Puteri Meow..


Selama hampir 9 minggu, mengusung perut kehulu kehilir, bersatu nyawa, bersatu darah, bersatu nadi, akhirnya pada hari Sabtu 18 june bersamaan 16 Rejab, Unty selamat melahirkan. Hari tu mmg kak kim sekeluarga sibuk menguruskan ayah yg sedang sakit, maka tidak perasan ada insan lain yg juga sedang sakit.
Lewat petang, terdengar bunyi " srek..srek... diikuti suara halus dari dalam kotak printer dibawah meja tulis. Apalagi, melompatlah kak Kim menengoknya....

Yeay...Unty dah beranak....

4 ekor. Putera @ puteri, tak pasti lagi...

Alahai, kesiannya sempit kotak tu.
Em... mana nak cari kotak, yer dah petang2 ni....

Hah, baru teringat kotak abg Madan opps, sorry abg Madan kata 'Cottage'... ngada abg Madan ini. Pinjam yer, abg Madan... abg Madan baik, kan,kan...

" Sewa, tau. Sejam 50 hengget. Takder diskaun2..."

Ini Unty masa tengah sarat...

Baby2 Unty..


Selamat Datang Putera dan Puteri Meow..







16 ulasan:

  1. ngada2 a.madan wat muka camtu..anyway tahniah k.kim

    BalasPadam
  2. abang madan buat muka paksa rela.. haha!

    BalasPadam
  3. geram je ngan abg madan ni..hehe Unty cumel la anak awak..jaga baik2 tau.tahniah

    BalasPadam
  4. urghhh..abg madan sgt cekik darah....

    BalasPadam
  5. Tahniah kak..sgt2 comei budak2 bulu itu..

    BalasPadam
  6. ishh! abg madan ni... pok montot tu kang haa...
    pe slh nye abg madan pinjamkan cottage tu jap...
    dpt pahala tau tlg org susah...
    ^_^ hehe~

    BalasPadam
  7. Ish ish ish...macam ni cepatlah Abang Madan kaya. 50hinggit sejam ye? Entah-entah tu semua anak-anak Abang Madan. Baik ngaku! Kalau tak kena serah DNA. purrr....meow!

    BalasPadam
  8. arghhh shomel shomel shomel gerammmm....

    kak Kim kalau leh alas kain tukar hari-hari pastu letak kat tmpt gelap yg tersorok untuk elakkan si Unty ni memindah-randahkan anak-anaknya kelak ;)

    BalasPadam
  9. wahh!Comelnye!!ni anak abg madan ke ni?hehehe..berkeluarga lah korang yer..ekekeke..^^'

    BalasPadam
  10. dey abang Madan....ngann mak baru branak nak charge gak ke?

    tahniah Mama Kim~God bless

    BalasPadam
  11. abg madan jeles la tu...dh ader baby2 comey kt umah...tahniah kak kim :))

    BalasPadam
  12. wahhh..histeria ery tgk babies2 nih...aih...lama x tium2 babies kucen..hihihihi...
    tahniah kak...bertmbah besarlah famili ya..

    BalasPadam
  13. comel..tahniah kak..dpt ahli baru..abg madan..awat mahai na sewa..nak wat pe pgg duit byk2...hehehhe

    BalasPadam
  14. abg madan jgn lupa tolong jaga baby2 tu yer...
    heheheh...

    BalasPadam
  15. Tahniah!

    Alhamdulillah Unty selamat melahirkan anak2nya dengan selamat...

    *Tengok Unty, teringat Yoruhime dan Xing Yun - bulu mereka hampir sama (rupapun dekat2 nak sama) tapi kedua2 Xing Yun dan Yoruhime tidak akan merasa untuk mempunyai anak :/

    BalasPadam