Rabu, 16 Februari 2011

What you should and what should not....


Disini ada beberapa perkara yang patut dan tak patut anda dilakukan....

Jangan menceroboh masuk rumah orang.
Nanti periuk belanga terbang melayang-layang,

Jangan berak kat laman rumah. Tandas awam banyak disediakan

Kasihi mereka yang lemah

Pintu tempat masuk dan keluar bukan tempat berbuai...

Rabun ker apa budak ni..?
Tengok TV pada jarak yang betul.

Ni apa hal pulak ?. Ada harta karun apa ker dlm kasut tu...?
Menghidu gam satu jenayah. Menghidu bau kasut dan ketiak masam,
tolonglah hentikan. Kena resdung baru tau...

Tidurlah dengan sopan. Jaga pandangan umum

Tempat tidur untuk tidur bukan tempat bergusti...

Jangan menggeliat lebih-lebih. Nanti terlebih sudut,
tak boleh nak betul semula...

Kalau nak menyorok, pastikan bontot jugak tersorok...

Tutup mulut bila menguap

Jangan berebut waktu makan. Sopan santun amalan kita

Last but not least, HORMATILAH ORANG TUA .... he, he, he..

Sayang sesangat kamooo semua....






10 ulasan:

  1. abang Madan lam gambo nampak tenang ke...setenang nama dia.

    BalasPadam
  2. alololololol...macam ni nak kene buat entry untuk anak² kacang lah lepas ni...kene ada disiplin kat umah kan...ekekek...^^'

    BalasPadam
  3. sayang kamu juga muahh muahhh!!

    BalasPadam
  4. diorang makan ape tu? cucur bilis ke?

    BalasPadam
  5. heheheh...sukanya tengok gambar2 ni...mmg mencuit hati

    BalasPadam
  6. Meow! Meow! Assalamualaikum. Boleh kami masuk? Takutttt.....nanti masuk tanpa izin, pinggan mangkuk melayang-layang.... purrrr....meow!

    BalasPadam
  7. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Salam Sebuah persahabatan....
    Terima kasih
    kembara ziarah maya”

    uihhhhhh banyak nyerrrr kucing yang gebu-gebu niiiii.... seronok tengok gelagat dia ni.....

    ade yang makan keropok cium kasut tengok tv panjat pagar ohhhh macam macam gelagat lahhhhh

    BalasPadam