Khamis, 9 Disember 2010

" Mamaku pulang dari kota.."


Buat sementara waktu ni, kak Kim tak mahu sambung cerita dulu tentang Ramadhan sehingga dia benar2 sehat. Biarlah dia rehat selepas berjam2 bertarung nyawa dimeja pembedahan.

Selepas pulang dari menghantar Ramdhan ke Pusat Vet, kami singgah di Pet Shop pulak. Iyalah, sangkar yang dah terburai tu kenalah diganti baru. Cadang nak beli satu barang jer, tp sampai kat sana, bukan satu tapi dua, tiga, empat barang sekali beli.

1. Handbeg LV

Handbeg lama dah terburai kenalah beli baru.

Sampai kat rumah, si kecik ni buat pondok2 dia.

" You're up and you're down,
You're in and you're out
You're hot and you're cold.."

2. Apartment tiga tingkat

" Mama, apartment ini takder lift, ker..?
Macam dam ular jer.. Banyak tangga2 ni.."


"..Janganlah tolak2 Safar. One by onelah turun.
Nanti terjungkang aku jatuh, sorang lagi masuk wad.."

3. Bola Mainan

Sedang bersedia menerima hantaran bola..

Tak boleh nak tunjuk gambar bola mainannya.
Sebab hari ni beli, esok dah hilang...agaknya, sepak keluar gelanggang..


4. Tilam Vono

"..Yeay, sebelum abang Madan balik. Kita lanyak dulu tilam dia..
Bestnya tilam vono dont know ni.."


"..Dik, air liur wangi tu jangan meleleh keluar, yer.."

"..Nak gugur, gugurlah nangka
Jangan ditimpa sibuah pauh
Nak tidur, tidurlah mata...
Jangan dikenang orang jauh..."


SELAMAT MALAM SEMUA...

6 ulasan:

  1. wah apartment baru.

    bag LV

    tilam bono

    bola menan

    suka tgk kamu semua.
    happy family

    BalasPadam
  2. wahh bestnya....byk barang baru mama dia belikan

    BalasPadam
  3. wahhhhhhhhhh...kak bre apartment tu...hihihi...cam best jer..budak2 kt umah ni still setinggan lagik..

    BalasPadam
  4. satu family idup riang riaaaa!!

    BalasPadam
  5. ada org kata, kucing nie x cukup dgn sekor je..lebih bru meriah. :)

    BalasPadam
  6. haiyaaa...tilam vono pun ada hehehe
    hebat hebat :D

    BalasPadam