Isnin, 30 Ogos 2010

Inilah aku....

Aku, anak gadisku dan anak-anak buahku tersayang

Assalammualaikum,
Dah lama aku tak menulis disini. Iyalah kalau ada 2 blog dan 2 facebook yg kena handle, kadang-kadang timbul jugak masalah masa dan pengisiannya. Lately, aku lebih sibuk update blog n FB tempat aku bekerja. Iyalah, itu periuk nasi aku,kan. Kenalah jaga betul2. Kalau tidak miss soruuu n see u next counter...

Satu hal lagi, masalah beruk band ni. Selalu bebenor 'server not found'. Geram jer aku. Tengah bersemangat nak menulis dgn idea yg melimpah ruah, tiba2 selambek ajer dia tulis "sever not found" tak berasap, ker dibuatnya...sampai kadang2 aku siap baca doa selamat sebelum on kan komputer..

Oklah, mungkin ada yg keliru tentang identiti aku. Siapa Kimora, siapa Rosmawati tu? (Yusof tetap sama). Sebenarnya, kimora or rosmawati tu org yang sama. Aku letak nama kimora tu sempena nama "KIMORA LEE SIMMON" alah makcik yg seksi kat ranc. Kimora Fab Lane tu... Seksi tu jangan pandang. Aku cuma kagum tentang kejayaannya dan kesungguhannya bekerja. Memang kelas...dia seorang wanita yang bekarisma, serius ketika bekerja tp naluri keibuannya tetap ada. Kalau boleh aku nak jadi seperti dia..berjaya atas usha sendiri...mudah-mudah, Insya Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan