Isnin, 25 Jun 2012

Oh si Kulat....


Assalammualaikum,
Alhamdulillah ketemu lagi kita...


Kali ini cerita pasal pewaris Nia nan sekor ni. Nama asal Mello tp dah tukar jadi kulat pasal perangainya yg teramatlah nakal.....

Nakal + Samseng lagi...

Kalau adiknya, si Puteh mmg hari2 dibelasahnya...

Tengok tu, punyalah pemalas. Minum pun sambil baring jer..

Cuma abang Madan jer yg boleh usya dia...

Bila tengokkan perangai si Kulat ni persis si dia yg dah pergi....






28 ulasan:

  1. dah lama kak kim x update pasal budak2 comel ni,terkejut tgk diorg dh besar dh.. huhu.. ayat last kak kim tu bt saya sedih sgt2. rindu gila dekat dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak lama nak bulan Ramadhan, lagilah rindu, pilu teringatkan dia...

      Padam
  2. cantik bulu. wp pendek tp nampak tebal... muka saling tak tumpah mcm nia.
    tgk muka pun mmg nampak muka jenis budak nakal. hehehe... apa2 pun kenakalan dia tu la yg menghiburkan kita kan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nia putih sikit. Si Kulat ni terlebih kaler.. he, he... mmg kekadang nak marah pun jadi bila tengok muker seposen dia

      Padam
  3. ade gak yang kenan perangai si handosme yang dah pergi tu.

    ni mesti akibat dlu dia terlalu menjaga si Nia.

    hehe seswai la dengan nama baru tu...Kulat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenan, kut.. last2 dua2 mereka dah takder... Kulat lambang kasih sayang Ramdhan & Nia. W/pun bukan sebenarnya anak abg madan..

      Padam
    2. alaaaa kak Kim...ni anak2 seMamaKim laaaa. satu Mama :)

      Padam
  4. mmg persis si dia..

    sayu pulak hati bila baca entri kak Kim nih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Patah tumbuh, hilang berganti tp takkan sama dia yg pergi...

      Padam
  5. semoga Nia gembira di sana melihat anak2 dia membesar dengan sihat,

    amboi Kulat, kemain kerek ye !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mudah2an.... mmg dia ini kerek lebih..

      Padam
  6. salam...

    yup sama mcm abg.madan sr.

    rindu ngan dier...apa po smoga anak2 bulus kak kim ceria & sehat2 blaka...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salammm... mudah2an kita semua ceria, sehat sentiasa, aminnnn...

      Padam
  7. warna bulu dia sangat cantikkk...comel sangat!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Comel erk..? Kak kim tengok berkarat jer... he, he..

      Padam
  8. terfikir perkara yang sama cam kak kim...kulat nie persis pagai si 'dia' yg dh pergi..

    BalasPadam
  9. tengok muka kulat nampak garang kucing tu ...

    BalasPadam
  10. minum air pun nampak cam samseng. :)

    BalasPadam
  11. rindu jugak kak kim...rindu pada yg tiada.

    tengok kenakalan sume, memg terhibur.

    BalasPadam
  12. C0meinyer kulat....ske tgk kaler dia...lawa sgttt!!!~~ ^_^

    Tula...agk sme cm si dia kn...

    Sy bce n3 akk dr mule smpai abis...dlm mse 2ari jer..

    Smge bdk2 ni sihat smpai ble2 pn...amin

    BalasPadam
  13. kak kim rajin2 la hupdate...
    ske tgk blog akak nik...

    BalasPadam
  14. suka tgk gelagat diorg..apapun si dia tu masih dlm ingatan ..bykkn bsabar ye kak..apa yg terjadi tu mgkin ada hikmahnya

    BalasPadam
  15. Balasan
    1. Putih ,tu sebijik mcm kucing sye yg mati kne kanser mta dlu..

      Padam
  16. hahaha... bulu si kulat tuh cantiklah :)

    BalasPadam
  17. Comelnyer..da lama tak datang sini...^^

    BalasPadam
  18. amboi malasnya..minum sambil baring tu :)

    BalasPadam
  19. cantik kulat ni kak...eksotik kaler bulu dia..jarang2 ada..hehehe

    BalasPadam