Rabu, 4 September 2013

BB Kitty


Assalammualaikum....

Ingatkan tentang baby kitty yg kak Kim war2kan hari tu..?
BB kitty tu kak Kim ambil dr atas siling tangki air di tempat keje.
Ibunya entah mana... rasanya dah masuk hari ke 2.
dia menjerit2. So, hari ke 3 tak boleh tahan.
minta tolong pakcik cleaner tolong panjat bwk turun bb tu..

Sedihnya masa bawak turun, terus menyondol2..
mungkin cari nenen ibunya.
Sib baek ada botol susu kak Cenow masa kecik.
Cuma tukar puntingnya jer. Tp BB ni kena
dibendung nak bagi susu. Kalau tak abis disepaknya semua..
Letak dalam sangkar, menjerit2 1 m'sia





Salam terakhir 22 Syawal 1434
Damailah di sisi Penciptamu..



10 ulasan:

  1. baby mati ke kak? saya terkejut kenapa ending entry akak mcm ni..
    xpe lah kak..akak dh cuba yg terbaik utk selamatkan dia..sedihnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. lah ingatkan happy ending.. ni lah antara sebab2 saya tak berani dah ambik kucing kecik kak.. takut ending nya gini. sedih nya....

    BalasPadam
  3. Ya allah.. sentap kejap baca ending. ingatkan dia tido sekejap...

    BalasPadam
    Balasan
    1. SEDIHNYA....HUHUU

      Padam
    2. HAMBA ALLAH (SAYA)......SAYA SAYANG KUCING-KUCING.....KUCING KESAYANGAN RASULULLAH SAW...

      Padam
  4. Dah ditakdirkan hayatnya pendek. Rasa sedih sangat, apa-apa pun dia dah dapat kasih sayang dari Kak Kim dan family sebelum pergi buat selamanya.

    BalasPadam
  5. SEMOGA ALLAH MURAHKAN REZEKI KAK KIM SEKELUARGA KERANA TELAH ADOPT DAN MERAWAT KUCING-KUCING YANG SAKIT KEMBALI SIHAT......MANAKALA KUCING YANG SAKIT TIPIS UNTUK SEMBUH AGAR TENANG DAN DAMAI DI SISI MAHA PENCIPTANYA....AMIN....YA ALLAH LINDUNGI KUCING-KUCING DARI SEGALA BALA DAN BENCANA......AMIN

    BalasPadam