Khamis, 7 Februari 2013

Jambu & Biskut..








13 ulasan:

  1. hehehhe trus kecut ulat ye,,

    abg melah bt muka grg je ckup...tkmo gduh2 eh...

    BalasPadam
  2. hehehehe... ulat ni ye-ye je tau!

    BalasPadam
  3. Madan dgn lat2 tu pon nk gaduh gak...ishhhhhh...adik kan tu.....lain mak,lain pak jer...

    BalasPadam
  4. meow2 tu tk bersembang psl pilihan raya ker?

    BalasPadam
  5. assalamualaikum wbt.

    bulu si ulat yang gugur hari tu dah ok ke? kakCT nyer ade 2 bujang ni yang mengalami masalah yg sama; si Teby & si Otee. dulu si Kunchoro tapi sekarang dah ensem. rasanya mereka bertukar hormon bila lepas kita neuterkan mereka.

    memang bagus ada satu yang jadi hero kat rumah. at least dia boleh jadi Jet Li Kung Fu Fighter...hiiii

    BalasPadam
  6. Blog ni mmg best!! Hidop Kak Kim dan kucen2nya!!

    BalasPadam
  7. dlu mati2 ingt merah ni aweks hehehe

    BalasPadam
  8. hik hik hik...suka tengok kucing bersembang!

    BalasPadam
  9. comey la bila tgk dia bersembang....

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum, Moga Allah memberkati dan merahmati kakak sekeluarga dengan mendapat kejayaan di dunia dan akhirat... :-)

    BalasPadam
  11. biskut batang buruk tu yg sedap tuu.,.hehehe

    BalasPadam